marți

Iertare vreau

Ce nu poate sa-ti dea lumea,
Nici un om nu-ti poate da
Spune azi, Isuse, Doamne
Vreau sa-mi dai iertarea Ta
N-am crezut in Tine, Doamne
Am facut doar ce e rau
Am umblat pribeag in lume
N-am crezut in Dumnezeu.

Iertare vreau sa-mi dai din Cer
Iertare vreau, o, Domnul meu
Te striga azi, inima mea
Te cheama azi, sufletul meu.


Vreau sa recunosc, Isuse
Relele ce le-am facut
Niciodat’, Cuvantul Tau
Eu nu am vrut sa il ascult
Nici chemarea, nici iubirea
Ce mereu mi-ai aratat
Eu in loc sa te urmez
Ma afundam mult in pacat.

Astazi vin la Tine, Doamne
Si Te rog a ma ierta
Pentru toate ce-am gresit
Si n-am facut voia Ta
Iti predau a mea viata
Si regret tot ce-am gresit
Vreau sa merg pe a Ta cale
Si de Tine sa ascult.

Iti multumesc, o, Domnul Meu
Eu iti multumesc, cantand mereu
Caci in dureri, eu te-am strigat
Si inima mi-ai mangaiat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.