luni

Eu n-am avut vreodată s-aduc vreun dar, Isuse

Eu n-am avut vreodată s-aduc vreun dar, Isuse,
Pentru iubirea care mi-ai pus-o căpătâi,
Doar dragostea curată şi dorurile duse 
Si-nveşmântate-n soare mi-au fost la fel c-a-ntâi. 

Iubirea, o, numai iubirea, 
Lumină din inima mea, 
Să-Ţi cânte în graiuri nespuse, 
O, Doamne Isus, aş vrea! 

Şi n-am iubit Isuse cuvinte de-nchinare,
Nici rugă de mărire cum aş dori să pot,
Căci graiuri nemaispuse în veac n-ar fi în stare 
S-arate ce sfinţire e-n harul Slavei tot. 

Nici n-o să am cuvinte topite în iubire,
Nici dragoste aprinsă cât aş dori s-adun.
De-aş vrea să-Ţi spun prea multe, Ţi-aş scade din mărire, 
Căci slova e prea strâmtă, oricum aş vrea s-o spun. 

Dar o să am odată o harfă fără seamăn,
Ce-Ţi va cânta-mpreună cu zeci de mii de sfinţi,
Când veşnicia toată va fi cu mine geamăn,
Ca-n cea mai dulce strună - cântările fierbinţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.