luni

Descult prin spini eu ratacesc

Descult prin spini eu ratacesc, pe cai straine nu razbesc
Cu pumnii in vant ma lupt ne-ncetat
Cuvantul Tau e lumina mea, doar Tu esti in lupta grea
Puterea si nadejdea mea!

Te striga inima mea, 
Te cheama sufletul meu
Fii Tu, Doamne stanca mea, 
Si stalp de foc in noaptea grea!

Te strig de-aici jos din vale, da-mi Doamne rabdare
Sa trec peste tot ce e greu;
De la om sprijin nu primesc, doar la Tine har gasesc,
Isuse, doar cu tine razbesc!

Eu stiu ca Tu nu ma vei lasa, din groapa ma vei ridica
Si sufletul meu Te va lauda;
Murdar, descult, gol si si plin de praf la Tine voi alerga
Un steag de biruinta imi vei da!

Un comentariu:

  1. Buna, asta este una dintre preferatele mele. Imi place foarte mult aceasta cantare!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.