sâmbătă

Vreau sa cant intotdeauna

Dintre tot ce cuprind
Ce privesc si ce simt
Vreau un lucru sa spun ca-L iubesc
Pe Acel necuprins
Care bratul si-a intins
Ca din nou inspre rai sa privesc.

Vreau sa cant intotdeauna
Indurarea Domnului
Si nespusa-I bunatate
Ce ma tine-n harul Lui.

Cand am fost apasat
De dureri si pacat
Chiar Isus a rostit: il iubesc,
Cand El crucea cea grea
Pentru el am purtat
Tata, vreau azi sa fie salvat.

Sunt acum izbavit
De Cel ce m-a iubit
Vreau viata de El sa-mi lipesc
Si-n furtuna cea grea
Si-n prigoana cea rea
Ocrotirea mai mult sa-I simtesc.

Cand la El voi privi
Fata mea va straluci
De lumina ce eu o privesc
Prin cuvant, prin rugaciuni
Tot mai mult sa-I servim Lui
Cat traiesc tot mai mult sa-L iubesc.

Voi ce frati va chemati
Viata va cercetati
Nu ramaneti pe drum, alergati
Ca-n curand Duhul Sfant
Va lua de pe pamant
Cu putere pe cei ce sunt sfinti.

Sa chemam intotdeauna
Indurarea Domnului
Sa ramanem in picioare
Pana la venirea Lui
Sa ne-ncredem totdeauna
In cuvantul Domnului
Sa ramanem in picioare
Pana la venirea Lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.