vineri

Ingenuncheat

Îngenuncheat sub crucea Ta
Nemeritând decât ocara;
La crucea de la Golgota
Eu vin Isus să-ți las povara.
Vin să plec capul obosit
Pe pieptul Tău milos, Stăpâne;
Să plâng păcatul meu cumplit
Să te rog ai milă de mine.

Îngenuncheat sub crucea Ta 
Plecat ‘naintea jertfei Tale 
La crucea de la Golgota 
Eu vin Isus, să-mi dai iertare .

Rămas-am gol și despuiat
Lipsit de orișice putere
Și de la cei ce am așteptat
N-am avut nici o mângâiere.
De-aceia vin ‘naintea Ta
În zdrențe și sărac Stăpâne
Pierdut-am tot în lumea rea
Te rog, îndură-te de mine.

Îngenuncheat sub crucea Ta 
Plecat înaintea jertfei Tale 
Primește azi ființa mea 
Și scrie în harul Tău „SALVARE.”


De fața Ta m-am tot ferit
Prea vinovat să-ți stau pe aproape
Și-am rătăcit și-am pribegit
Tot afundându-mă în noapte
Plecat sub cruce, ostenit
Cu sufletu-mi plin de întristare
La mila Ta am îndrăznit
Te rog frumos să-mi dai iertare!


Îngenuncheat sub crucea Ta
Plecat „naintea jertfei Tale
La crucea de la Golgota
Eu vin Isus să-mi dai iertare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.