duminică

Nu-mi pare rau

Nu-mi pare rau, Isus, de anii
Jerfiti pentru Calvarul Tau,
Dar si de-o clipa ce-mi ia lumea
Din inima imi pare rau.
Nu-mi pare rau de-averea-ntreaga
Pierduta spre Cuvantul Tau,
Dar si de-un ban pierdut spre lume
Din inima imi pare rau.

Ajuta-mi pana-n vesnicie
Tot ce mi-ai dat sa fie-al Tau
Tu sa ai in toate bucurie,
Eu din nimic pareri de rau...


Nu-mi pare rau de nicio rana
Spre Slava Ta si cerul Tau,
Dar si de-un vis ce-mi fura lumea
Din inima imi pare rau.
Nu-mi pare rau de tot ce sufar
Spre voia Ta, de dragul Tau,
Dar si de-o urma pentru lume
Din inima imi pare rau.

Nu-mi pare rau, Isus, de anii
Jerfiti pentru Calvarul Tau,
Dar si de-o clipa ce-mi ia lumea
Din inima imi pare rau.
Nu-mi pare rau de mii de lacrimi
Varsate ani pe drumul Tau,
Dar si de una pentru lume
Din inima imi pare rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.