marți

Mi-e dor de-acasa

Departe de casuta cu pridvor,
Impins de lipsuri si necazuri
Departe de al meu popor,
Purtat de vanturi si talazuri
De-atata vreme doar printre straini,
Cu dor in suflet totdeauna
Ma simt ca floarea intre maracini,
Ca tara mea, nu e niciuna.

Mi-e dor de-acasa, mi-e dor de-acasa
Mi-e dor de-ai tarii mele zori
Mi-e dor de-acasa, mi-e dor de-acasa
De-ai mei parinti, frati si surori.

Pribegi ca si poporul Israel,
Cautand si azi limanuri bune
Batjocoriti mereu in fel si fel,
Un Rege asteptam sa ne adune
Sa ne adune sus in noua tara,
O vesnicie impreuna
Acolo unde-i vesnic primavara
Si nu mai este vant si nici furtuna.

Sa nu mai stim de lacrimi si dureri,
Sa dam uitarii suferinta
Sa nu mai fie maine si nici ieri,
Iar Cerul sa ne fie locuinta
Acolo unde Isus e-mparat
Sa retraim copilaria
In raiul ce aici doar l-am visat
Si unde-i nesfarsita bucuria.


Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.