marți

Cand incercat eram

Cand incercat eram de tot
Pe-a vietii mare furtunoasa
N-aveam speranta sa mai pot
Sa scap de-a negrii noptii ceata.

N-aveam speranta sa primesc 
Iubirea Ta adevarata
Cand deodata Te zaresc
Langa luntrea-mi incercata.

Cand valul greu m-ameninta
Pierzand in val speranta-mi toata
Cand zbuciumat strigam din val
O vino, Doamne si ma scapa.

Cand am ajuns far' de puteri
Vazandu-mi viata spulberata
M-ai cercetat, m-ai strans la piept
Far' sa-nteleg asta vreodata.

Cum ma strangeai la pieptul Tau
Minunea mare-a-ntrezari
Si din furtuna din senin
Cu bratul Tau m-ai izbavit.

Isuse plang la pieptul Tau
Cu mine sa ramai mereu
Sa pot gusta dulceata Ta
Chiar si cand viata-mi este grea.

Pe bratul Tau te rog sa iei
Pe toti copiii Tai loviti
Din vanturile noptii grele
Atunci cand sunt m-ai istoviti.

Sa dai la toti Tu biruinta
Toti cei ce lupta prin credinta
Sa-i scoti din valuri, sa nu-i lasi
Pe-ai Tai cei slabi si-anevoiasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.