luni

Sub aripa Ta

Cand suntem Isuse sub aripa Ta
Un loc de scapare si-un sprijin deplin
Speranta si pace in inima mea
Le simt revarsate din tronul divin.

La Tine vin Doamne sub aripa Ta
Un loc de scapare si-un sprijin deplin
Isuse ce bine-i sub aripa Ta
Cu viata mea astazi la Tine eu vin
Spre slava Ta Doamne cu drag ma inchin.

El este Mesia de mult asteptat
E stanca de care ma las ancorat
Cand valul loveste eu stau neclintit
Cu Domnul in toate eu sunt izbavit.

Fii tare in lupta viteaz luptator
Sa fii totdeauna tu gata de zbor
Deci nu dormi, fii bun vegheatior
Cu Domnul in viata esti biruitor.

Un comentariu:

  1. Scumpii nostri,multumesc Domnului care vă dă cintarile acestea minunate.Cîntarea ,,Sub aripa Ta"este o puternică incurajare pentru sufletul meu.Domnul care dă cu mínă largă să vă dea mai multe cîntări vii,prin care sa ne zidim sufletele,mai ales că trecem prin valea plîngerii,si ele ne sînt de o incurajare nedescrisa,asa cum numai Duhul Domnului poate oferi.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.