miercuri

In inima mea e tarziu

In inima mea e tarziu
Si gandul fara Tine-i pustiu.
Trimit dorul meu sa Te cheme
Sa vii cu un ceas mai devreme.
E greu printre straini, Domnul meu,
E grea povara, drumul e greu
Si sufletul striga: cand vii?

Mi-e dor de tine Domnul meu
Mi-e dor sa te intalnesc
Sa stau lipit la pieptul tau,
Sa plang, sa iti vorbesc.
Sa imi rostesti cuvinte dulci
De mana sa ma duci
Ce am suferit, sa pot sa uit
Sa pot sa uit.


Aici in vale-i plans si suspine
Si nu e nimeni dureri sa aline,
Iar lacrimi pe obraz cad usor.
Am rani adanci ce inca dor.
Mai lupt cu deznadejdea mereu,
Nu vreau sa cad, nu vreau... Domnul meu
Si sufletul striga: cand vii?

Am obosit de cand Te astept
De dor arde inima in piept
Si teama ades ma cuprinde,
Te rog da-mi puteri, scump Parinte.
Uneori sperantele-mi plang,
Si visele-mi pleaca-n adanc,
Dar stiu Isus... viï curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.