miercuri

As vrea sa ating cerul Tau

Ori de cate ori vreau sa-nteleg
Mintea mea imi pare asa departe de cer
Vreau sa fiu mai aproape de Tine, o Domnul meu
Iarta-mi Doamne nevegherea mea
Oricat as vrea eu simt ca nu mai pot lupta
Da-mi Duhul Tau caci povara mea imi pare tot mai grea.

As mai vrea s-ating odata lumina Ta din cer
Numai Tu, Bunule Stapane ma iubesti pana-n etern
As dori sa fiu exemplu pentru cei din jurul meu
Schimba-mi inima, daruieste-mi pacea Ta!

Pune-n mine din dragostea ta
Sa-nteleg mereu doar voia Ta
Nu lasa ca cel rau sa-mi intristeze inima
Eu ma-ncred in Tine, Domnul meu
Stiu ca Tu vei fi cu mine tot mereu
Te laud Isuse, in bratul Tau ma-ncred.

Schimba-mi inima, daruieste-mi pacea Ta
Vreau sa fiu mereu langa Tine, Domnul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.