luni

Nu sunt bogat in asta lume

Nu sunt bogat in asta lume
Ca si Boaz din Betleem,
Dar vreau ca sa ma strigi pe nume
Si eu in ruga sa te chem
Ogorul Tau e-atat de mare
Dar lucratori sunt prea putini
Caldura e obositoare
Si drumu-i presarat cu spini.

Tu nu ma-ntrebi de lumi-apuse
Din viata mea care-a trecut
Doresc sa fiu si eu Isuse
Macar culegator ca Rut.
Si n-am un alt gand mai ferice
O, Doamne cand vei reveni
Decat sa-ti dau snopi de spice
In marea intalnirii zi!


Se pierd atatea spice pline
Pe vai pe dealuri sau la sezi
Seceratori sunt stii bine
Truditi de munca ce-au ales.
Cand glasul Tau imi spune ""du-te!"
Eu pentru Tine ostenesc
Sa strang azi spicele pirdute
Pentrul hambarul Tau ceresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.