joi

Deseori as vrea sa ma ascund

Deseori as vrea sa ma ascund
Poate am un zambet trist sau o lacrima pe-obraz
Stearsa-n tain-usor
Si sufletul mi-e gol.
Cat am sa astept ma-ntreb in taina
Cine poate sti ce port in inima.

Doar Tu vezi ce sunt eu
Ascuns de-atatia ochi
Frant de-atata zbor
O, Doamne, vorbeste-mi
Ma pierd pe calea mea,
Nu pot sa-mi mai ascund durerea
Caci Tu vezi ce sunt eu.


Chip de om ascuns dupa mii de masti
Ratacesc si in zadar
Incerc sa aflu cine sunt
Nu ma regasesc in viata ce-o traiesc
Doar am risipit tot ce-am primit
Dar Tu inca ma iubesti
Si inima mi-astepti.


Tu m-asculti, ma cunosti
Doar Tu ma intelegi
Tu ma vezi
Tu poti schimba sensul tristei mele vieti
Sa-mi dai un viitor
O, cat de mult eu doresc
Sa fiu al Tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.