marți

Cine poate intelege ce inseamna un pastor

Cine poate intelege ce inseamna un pastor,
Pe pasunile intinse, pentru viata oilor,
Pentru hrana cautata zilnic, fara incetare,
Pentru apele curate, pentru tainice izvoare?

Cine poate intelege ce inseamna un pastor,
Jos in vaile vietii, sus pe culmea muntilor,
Pe coline, in valcele, prin paduri, in luminisuri,
Cand atatea guri aşteapta prada de dupa tufisuri?

Cine poate intelege ce inseamna un pastor
Pentru zilele noroase, pentru vremea ploilor;
Pentru arsita cea mare pe pasunile intinse,
Cand, sub seceta din lume, cad padurile aprinse?

Cine poate intelege ce inseamna un pastor,
Pentru oi, pentru oite, pentru viata mieilor;
Pentru cele ostenite, gata sa ramana-n urma?
Cine poate intelege ce e un pastor in turma?

Cine poate? Cine oare viata pentru oi sa-si puna,
Cand in jur pandesc talharii, pe pastor sa il rapuna?
Inainte urla lupii, cand in spate-un leu racneste,
Doamne, cine oare, cine oile le mai pazeste?

Iar un glas sfios si dulce spinteca usor tacerea:
"Eu Mi-am impletit pe cale bucuria si durerea.
Eu voi sta in fruntea turmei, Eu voi fi Pastorul care
Viata pentru oi Isi pune, ingrijind de fiecare."

Mi s-a umezit privirea: in Isus vedeam Pastorul.
Cu o rara gingasie m-a chemat Mantuitorul;
Intre bratele-I deschise m-a cuprins cu-a Lui iubire...
Doamne, imi aduc aminte de duioasa intalnire.

Astazi inteleg prea bine ce inseamna un pastor,
Pe pasunile intinse, pentru viata oilor,
Si in vaile-adancite, si pe piscurile grele,
Pentru oi, pentru oite, pentru miei si mielusele.

Doamne, fa-ne a-ntelege ca-Ti suntem turme pe cale
Si ca ne-ai trimis in lume Fiul Cerurilor Tale;
Ne-ai vorbit cu gingasie, ne-ai chemat cu indurare.
In Isus avem in lume un Pastor si bun, si mare.

Fa-ne sa cunoastem glasul minunatului Pastor,
Ce ne poarta totdeauna pe pasune iubitor
Si ne duce la izvorul apelor vindecatoare,
Pana cand Isi intregeste blanda turma de sub soare.

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.