miercuri

Ce plan am Eu cu tine

Ce plan am Eu cu tine,
Tu nici nu te gandesti.
Cand o sa-ti fie bine,
Tu o sa-Mi multumesti.
Caci te-am vazut copile
Trist ai inlacrimat
In locul singuratic
Te-ai dus si te-ai rugat. 


Vino! Vino aproape!
Mai aproape de sanul Meu.
Vino! Vino aproape!
De pieptul Meu
De Dumnezeu.


Eu te cunosc pe nume,
Te stiu ca esti al Meu.
Iti stiu umblarea-n lume
Si stiu ca iti e greu
Dar te rog, nu uita!
De dragostea Mea.
Ce mare-i pentru tine,
O, de-ai putea vedea! 


Simte! Caci pentru tine,
Da, pentru tine
Eu M-am jertfit.
Adu-ti, aduti aminte!
Caci din iubire
Am suferit.


Iubeste si tu suflet
Chiar de e dureros.
Fii bun cu cei din juru-ti
Sa semeni cu Hristos.
Si nu se poate, daca
Imlinesti cuvantul Meu,
Sa nu aduca roada

Cum am adus si Eu.

Vino! Vino aproape!
De pieptul Meu,
De Dumnezeu.
Simte! Caci pentru tine,
Da pentru tine
Eu M-am jertfit.

(Copil iubit.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.