marți

Fiul Meu

Fiul Meu, de ce esti trist?
Si cu ochii plecati la pamant
Pace nu ai si te simti vinovat
Si parca-n tine ceva s-a schimbat.
Stralucire-acestei lumi
Te-a orbit si-ncet tu te-ai indepartat
De ce cauti mereu diamante in noroi,
Cand Eu ceru-ntreg ti-am dat?

O, fiul Meu, intoarce-te
Da-Mi inima azi
Caci vreau sa te ridic
Lasa orice-ar putea
Sa-ti ascunda fata Mea
Fiul Meu te iubesc, tu stii. (mereu)

Fiul Meu, tu nu mai poti
O lacrima sa-Mi dai cand stai 'naintea Mea
Nu poti sa simti, sa plangi cu cei ce plang
Si nimic nu te-ar mai bucura.
Vezi pe altii cum gresesc
Iar pe tin' nimic, nu te-ar putea misca
Rugaciunea ta sunt doar vorbe spuse-n vant
Caci esti departe cu inima.

Fiul Meu, vreau sa te duc
La izvoarele, vietii din vecii
Sa-Ti las din nou pacea Mea in inima
Si dorul de-a Ma intalni.
Vreau sa pun in gura ta
O cantare noua ce va izbuti
Indoiala si teama si orice te-ar lovi
Fiul Meu, te iubesc sa stii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.