sâmbătă

A batut un calator

A batut un calator la al inimii pridvor
Sangerau pe frunte spinii, cand lovind sub cruci strainii
Il plangeau in vale crinii un fior.
A batut si c-un oftat, cerul lumii s-a-nnoptat
"Eli Lama Sabactani", se frangeau in crang castanii
Si trecand pierduti toti anii L-am uitat.

Ai batut si din suspin
Mi-ai schimbat ceru-n alin
Stea de cantec preacurata
Floare alba nepatata
Viata mea in har spalata ti-o inchin.


A batut Cel vesnic Sfant si cazut-am la pamant
Cand Maria-ntr-o gradina printre ingeri de lumina
Celui viu i se inchina la mormant.
Ai batut si din pridvor usa inimii cu dor
Ti-am deschis-o-n plans Stapane
Cand din praf si din rusine, am strigat pierdut spre Tine "Ajutor".

Si astazi El bate
La inima ta. 3x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.