luni

Cine sunt?

Cine sunt, pentru ca Acel ce-I Sfant?
Sa imi stie numele,
Sa-mi doresca inima.
Cine sunt, de si stelele pe Cer?
Ar vrea a lumina,
Calea pentru viata mea.

Nu-s aceasta pentru ca... eu as merita ceva,
Dar sunt toate pentru ca... asa este voia Ta.

Eu sunt o floare efemera
Astazi e si maine piere
Un val ce trece-oceanul
Un abur dus de vant,
Totusi m-asculti cand strig spre Tine
Mana Ti-o intinzi spre mine
Si-mi spui cine sunt eu.
Sunt al Tau!


Cine sunt, de imi ierti pacatele?
Ma privesti cu dragoste,
Cand ma ridici de jos.
Cine sunt, pentru mine sa calmezi?
Furtuni si vijelii,
Cum a calmat Cristos.

Nu-s aceasta pentru ca... eu as merita ceva,
Dar sunt toate pentru ca... asa este voia Ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.