miercuri

As vrea sa numar clipele

As vrea sa numar clipele,
Dar timpul trece-n graba,
Minute ce-au trecut, s-au irosit,
Am spus ca sunt al lui Hristos,
Dar Domnul inc-asteapta,
Sa fiu al Lui cu totul daruit.

Si cate, Doamne nu Ti-am spus?
Si cate, nu Ti-am promis?


Dar ce voi spune cand pe nori,
Tu vei veni in slava invelit?
Am fost un las si am fugit...
Mereu m-ai binecuvantat
Si totusi doar la mine m-am gandit
Si Te-am uitat si m-am ferit.

As vrea sa-mi spui cand vei veni,
Ca am facut ce-a trebuit sa fac,
O, Doamne vreau sa-Ti fiu pe plac!

O lume-ntreaga zace-n chin,
Tanjind dupa speranta,
Dar cine oare le-o va oferi?
Cum pot sa stau nepasator,
Cand eu am primit viata?
Cand altii mor, cum pot fi fericit?

Tu ne iubesti la fel pe toti,
La cruce ai dovedit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.