miercuri

M-ai trecut adesea prin incercare

M-ai trecut adesea prin incercare,
M-ai trecut adesea si prin furtuni,
M-ai trecut prin suferinta
Dar mi-ai dat si biruinta
M-ai trecut fiindca m-ai vrut aur curat.


Cand am crezut ca m-ai lasat,
Cand am crezut ca m-ai uitat,
Cand am crezut ca sunt pierdut
De mine Te-ai indurat!
Cand am crezut ca m-ai lasat,
Cand am crezut ca m-ai uitat,
Isuse de mine te-ai indurat!


Mi-e asa de dor de clipa minunata
Cand sus la Tine-n glorie ne vei lua
Ce mult doresc s-ajung odata
Sus in slava minunata
Unde sa uit de durere si necaz.

Vino Doamne mai curand
Sa ne duci in cerul sfant
Vrem cu Tine o vesnicie
Sa traim in bucurie
Vino Doamne mai curand
Sa ne iei de pe pamant
Sa ne duci la Tine-n vesnicie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.