vineri

Astazi este sarbatoare

Astazi este sarbatoare,
Glasurile isi unesc
Fratii toti si in cantare
Pe Isus slavesc!
Ma unesc si eu cu fratii
Sa slavesc pe Creator
Si cu toata adunarea
II cantam in cor.

Marit sa fii in veci, Stapane, Atotstapanitor
Dorim sa Te-ntalnim odata
Cand vei veni pe nori.
Cu toata gloata care-n lume pe Tine Te-a slujit
Cu ei doresc si eu, Stapane
Sa ma simt fericit!

Astazi este sarbatoare
Si natura-nalta-un imn
Catre Cel ce a creat-o
Catre Cel Divin.
Ma unesc eu cu natura
Si inalt spre cer un cant
Catre Cel ce din tarana
M-a facut ce sunt.

Astazi este sarbatoare
Ceru-ntreg Ii canta-n cor
Catre Cel ce pe vecie
Este-nvingator.
Ma unesc si eu cu cerul
Sa slavesc prin cantul meu
PeAcel ce este totul,
Bunul Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.