luni

Înaintea Domnului eu vin

Înaintea Domnului eu vin
Cu viaţa mea, să I-o închin
Eu calea Lui o pregătesc
Cărările I le păzesc.



Mai de preţ ca orice pe pământ
Este calea Lui
Voi merge pe ea toată viaţa mea.
Pentru cer mă voi naşte din nou
Din apă şi duh
Pentru Dumnezeu, pentru veşnicii.
Mai de preţ ca orice pe pământ
Este calea Lui
Şi o voi urma toată viaţa mea.
Ştiu că Isus Cristos mă conduce
Cu mâna Sa
El mă va întări veşnic, zi de zi.



Prin dragostea lui Dumnezeu
Voi fi ferit de orice rău.
Pe calea Lui eu voi găsi
Un sfânt izvor de bucurii.

Veniţi şi voi, prieteni buni
Veniţi şi voi pe calea Lui.
Nu întârziaţi, nu rătăciţi
Căutaţi salvarea s-o găsiţi.



Căutaţi să aveţi o credinţă în inimă
Pe Isus ca Domn şi Mântuitor
Căutaţi să vă naşteţi din nou din apă şi duh
Pentru Dumnezeu, pentru veşnicii.
Mai de preţ ca orice pe pământ
Este calea Lui
Ea duce la cer, înspre veşnicii
Căutaţi să aveţi o credinţă în inimă
Pe Isus ca Domn şi Mântuitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.