duminică

Pe acest pamant, pe aceasta cale in viata

Pe acest pamant, pe aceasta cale-n viata
Cat ai trai Isus si-ai colindat
Tu nici n-ai scris si nici n-ai spus vreodata
Vreun vers sau vreo cantare de cantat.
Dar tot ce-i scris prin vers sau prin cantare
E scris sa-Ti dea doar slava si onoare
Ca Tu ai lucrat si odihna n-ai aflat
Sa pot si eu un biet strain pribeag
In Tine s-aflu bland a Ta iertare
Tu m-ai cuprins in dragostea Ta mare!


Atatea imnuri catre Cer se-nalta
Atatea glasuri canta melodii
Dar niciodata zarea cea albastra
N-o fi strapunsa ca-n acea zi.
Cand Tu pe nori de slava si putere
Vei aparea sa-Ti iei mireasa Ta
Acea cantare fi-va imnul care
Cu-atata drag mireasa-l va canta
Acea cantare as vrea si eu Isuse
S-o cant din pieptul meu cat voi putea!


Eu stiu c-atunci nu v-or mai fi pe lume
Atatea voci straine prefacute
In clipa aceia toti v-or sti sa cante
Cantarea minunata pentru Tine.
Cand Tu pe nori de slava si-n putere
Vei aparea sa-ti iei mireasa Ta
Acea cantare fi-va imnul care
Cu atata drag mireasa-l va canta
Acea cantare as vrea si eu Isuse
S-o cant din pieptul meu cat voi putea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.