vineri

Daca n-as avea nadejde

Daca n-as avea nadejdea
Ce ma tine ne-ncetat
In Cuvantul Tau de-apururi
Mai curat si-nflacarat.

N-as putea nicicand Isuse
Pe cale a-nainta
Caci furtuni si valuri multe
Lovesc in corabia mea.


Daca n-as avea iubirea
Vie-n inima mereu
Adevarul Cartii Sfinte
Nu m-ar mangaia in greu.

N-as simti nicicand Isuse
Mana Ta asupra mea
Caci lumina fetei Tale
Imi aprinde dragostea.


Daca N-as avea credinta
Scutul tare prin furtuni
N-as putea zari eu portul
Cel doresc cu-adanc suspin.

N-as vedea nicicand lumina
Ce rasare-n noaptea grea
Dar 'naintea mea o, Doamne,
Tu imi esti lumina mea.


Daca n-as avea speranta
Caci odata Te-oi vedea
O, Isus, nadejdea slavei
Viata mi s-ar darama.

Dar eu cred in adevarul
Cel de veci neclatinat
Caci voi fi cu Tine-n ceruri
Si voi fi eu mangaiat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.