marți

Mielule

Dragostea pentru noi pan la moarte
L-a condus pentru-a noastre pacate
Ai murit rastignit
Cuie-n maini ti-au batut pentru mine
Ai murit in prea mare suspine
Dar a treia zi ai inviat.

Mielule, oare cum sa-Ti multumesc?
Caci prin jertfa de pe cruce 
Astazi eu traiesc
Eliberat, al Tau sange m-a spalat
Speranta mantuirii Tu mi-ai dat.

Chinuit pe un lemn pentru mine
Pentru noi, pentru toti, pentru tine,
A murit rastignit
Dezbracat de-a Sa slava cereasca 
S-a smerit lumea sa mantuiasca
Sa fie a Lui in veci de veci.

Prin trairea mea astazi vreau sa-Ti multumesc
Si zi de zi spre ceruri sa inaintez
Pasind frumos vreau sa merg pe calea Ta 
Facand doar voia Ta nu voia mea.

Mielule, oare cum sa-Ti multumesc?
Caci prin jertfa de pe cruce 
Astazi eu traiesc
Eliberat, al Tau sange m-a spalat
Speranta mantuirii Tu mi-ai dat.
Mielule, astazi eu Iti multumesc
Caci prin jertfa de pe cruce , eu traiesc.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.