sâmbătă

Indraznesc sa ma-ncred in Tine

Pot totul in Tine Isus Tu ma intaresti
Pot totul sa-nfrunt prin harul Tau de sus
Orice-ar veni asupra mea stiu ca Tu veghezi
Orice-obstacol voi darama prin credinta voi triumfa.

Indraznesc sa ma-ncred in Tine, Isus
Indraznesc sa te-onorez si sa iti slujesc 
Indraznesc sa te urmez cu Tine sa pasesc 
Indraznesc cu Tine sa traiesc.

Atat de mult mai iubit pentru mine ai murit
Jertfa Ta m-a curatit de al meu pacat
In locul meu Tu Te-ai jerftit ca sa fiu sfintit
Viata mi-ai schimbat de-atunci eu sunt salvat.

Tu esti a mea putere esti pace-n vremuri grele
Tu ma ridici cand cad de-aceea nu ma tem
Esti bucuria mea, esti plin de indurare
Tu zi de zi ma inconjori cu bunatatea Ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.