marți

Invata-ma caile Tale pe munte, prin ape

Invata-ma caile Tale pe munte, prin ape
Ai spus ca singur nu ma vei lasa
Mai bine cu Tine prin vale
Decat sa ratacesc spre-a lumii palate
De mana ma vei lua !


Esti singura cale catre cer
Pe ea Doamne ma inveti
Pasii Tai sa ii urmez;
Spre belsugul Tau de pace
Ce-ntrece a mea pricepere
Fie drumul pietros sau drept
Pacea Ta intrece a mea pricepere
Fie drumul pietros sau drept.

De prea multe ori eu mi-am ales
Calea prin campiile verzi
Placute ochilor mei;
Inimii mele i-ai vorbit, cu mila mi-ai amintit
Tu ii indrumi pe cei smeriti
Inimii cu mila i-ai amintit
Tu ii indrumi pe cei smeriti !

Nu vreau sa ma abat la dreapta la stanga
Fa-ma sa aud vocea Ta, Iata calea Mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.