marți

Autorul vietii

Autorul vieții scrie azi povestea mea,
Autorul vieții mă va îndruma,
Ce va fi eu nu cunosc,
Lucrurile care-au fost,
Iată, astăzi, sunt noi!
Ce va fi eu nu cunosc,
Doamne, Tu, ești credincios,
Azi din mâna Ta primesc:

O nouă zi, soarele-a răsărit,
Pagina nouă-Ți cer s-o scrii.
O, eu știu, prin orice ar veni,
De dragostea Ta, nimic nu mă va despărți!
O nouă zi, din mâna Ta am primit,
Pagina nouă-Ți cer s-o scrii.
O, eu știu, prin orice ar veni,
Veșnic mă vei iubi!


Azi bucuria mea  rămâne promisiunea Ta,
Descurajarea nu o poate înlocui!
Norul zilei de ier, plouă teamă și dureri,
Oare ce-aș putea să-Ți cânt?
Inima mă-ndeamnă iar, "Cântă-I Lui, în orice ceas!
Povestea ta acum așteaptă."

Inima mă-ndeamnă iar, "Cântă-I Lui, în orice ceas!
Povestea ta acum așteaptă."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.