joi

Caci n-am pe nimenea aici sub soare

Cand stiu ca toate aici sunt trecatoare
Si multe cai spre moarte doar conduc
Cand vad a timpului infasurare
Si drumuri care nicaieri nu duc
Ma-nalt in duh spre a sperantei raza
Spre Cel ce doar o cale a trasat
Spre Cel ce ne-ncetat de sus vegheaza
Spre Dumnezeu ce m-a rascumparat.


Caci n-am pe nimenea aici sub soare
Mai mare mai frumos, mai bun, mai sfant
Dar Domnul meu ce n-are asemanare
Cu El ma laud mereu pe acest pamant.


Cand multi apuca cai intunecate
Imvinsi de amagiri si inselati
Scaldandu-se in marea de pacate
De pofte-nlantuiti si greu legati
Eu merg pe-acelasi drum din tinerete
Si nu uit binele ce mi-a facut
Chiar de mai sunt si lacrimi si tristețe
Doar Domnul imi este singurul avut.

Trecut-au ani si vremuri zbuciumate
Si multe promisiuni s-au implinit
Curand-curand sau poate chiar la noapte
O voce va vesti ca s-a sfarsit
Eu stau si astept cu cei ce inca asteapta
Pe Mirele ce-a spus ca va veni
Si vreau sa fiu fecioara inteleapta
Pe care sus la Cer o va rapi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.