luni

Isuse, spala-ma te rog

Dac-as spune ca iubesc pe frati in partasie
Si in fapte nu le dovedesc, vorbirea mea-i rusine
Nu-i adevar in gura mea, nu-s dragoste , ci-s ura
Isuse, fa-ma cum ai vrea, eu sunt a Ta faptura.

Isuse spala-ma te rog, de toata-ntinaciunea
Curateste-mi Tu prin jertfa Ta si inima si gura
Sa pot vorbi doar adevar, sa nu iubesc minciuna,
Sa pot ajunge-n cerul sfant, sa stralucesc intruna!

Dac-as spune ca-s sfintit prin jertfa Ta Isuse,
Si daca-n suflet nu-s smerit ci-am ganduri nesupuse.
Nu-i adevar in gura mea, nu-s aur ci doar zgura,
Isuse, fa-ma cum ai vrea, eu sunt a Ta faptura!

De vorbesc ce nu traiesc si-n gura port mustrarea,
Nu sunt acel ce doar zdrobesc si nu stiu indurarea
Sunt doar un chimval zanganitor, cand vorba nu alina
Sunt ca un pom neroditor, nu-s sare nici lumina.

3 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.