joi

Dincolo de cer

Parca Te vad atunci cand privesc spre zari
Cum Te-ai inaltat dincolo de cer
Prin credinta-n inima am primit
Pe Mangaietorul ce-n dar L-ai trimis.

Dragoste, bucurie si pace am
Prin Duhul Tau cel Sfant ce m-ai inzestrat
Si-ndelunga rabdare din rabdarea Ta
Prin Tine-am bunatate in viata mea.

Dincolo de cer 
Exista speranta
In Creatorul meu
In El am siguranta.
Dincolo de cer 
Exista bucurie
In Creatorul meu
In El am mantuire.

Chiar de lupta este grea
Domnul e de partea mea
Nu ma tem de nici un rau
Isus e in ajutorul meu.

Chiar de lupta este grea
Domnul e de partea mea
Nu ma tem de nici un rau
Isus e dincolo de cer.


Un comentariu:

  1. Ma bucur si va multumesc ca ati rupt din timpul dvs sa scrieti versurile pentru cei care nu le au.
    Onita Halunga

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.