vineri

Promisiuni

Eu nu ti-am spus vreodata ca-ti voi da bogatii,
Nici ca frigul noptii sau vapaia nu le vei simti
Am promis ca prin toate, Eu langa tine sunt
Si sa nu uiti, viata e doar un drum
Eu n-am promis ca tu fara teama vei trai,
Sau ca niciodata singur, tu nu te vei simti
Dar sa nu uiti, mereu te voi insoti
Totdeauna, Eu te voi sprijini.

Caci voi implini intocmai asa cum ti-am promis
Al Meu har te-nsoteste si iti va fi de-ajuns
Iti dau a Mea iubire, ca ancora si scut
Voi fi cu tine, voi fi cu tine... Eu iti promit!

Nicicand nu ti-am promis ca prieteni falsi nu vei avea,
Si nici ca-ntotdeauna lumea te va admira
Dar ti-am spus ca ades, vei fi dispretuit
Doar cei vrednici, calea o vor sfarsi
Eu nu ti-am spus ca n-ai sa simti, al mortii trist sarut
Si nici ca poti intra-n odihna, Iordanul ocolind
Dar ti-am spus te-ntampin pe malul celalat,
Si-ti voi sterge cu dragoste lacrima.

Deci mergi inainte, nici-un pas nu ezita
In ceata noptii densa, ai lumina Mea
Nimic din lumea aceasta nu ne va desparti,
Voi fi cu tine, voi fi cu tine... Eu iti promit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.