vineri

Ne vom revedea

Timpul este pe sfarsit, vom pleca spre infinit
Va ramane ce-am facut, vom sluji cui am crezut
Vor ramane amintiri, vom pierde oameni din priviri
Vom regreta ca n-am iubit, vom plange pentru ce-am ranit.

Si cand vom pleca, tot ce-am facut ne va judeca
Ai iubit indeajuns? Dumnezeu va-ntreba.

Strange azi in pieptul tau, iubire din Dumnezeu
Iarta si vei fi ieratat, iubeste cu adevarat
A promis de-L vom sluji, ca in cer cu El vom fi
Si cu toti ce l-au slujit si cu toti ce l-au iubit... ne vom revedea.

Ne vom revedea, pe cei ce-au plecat ii vom imbratisa
Vom fi cu Isus, ne vom bucura.

Ne vom revedea, sus in gloria Sa si lacrimi vor trece
Isus le va sterge cand Il vom vedea
Ne vom revedea, fericiti vom canta
Nu va fi durere, ci doar mangaiere cand Il vom vedea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.