miercuri

Spala-mi viata mea

Spala viata mea, Doamne
Atinge-mi inima, Doamne
Indura-Te si de mine!
Spala al meu pacat, Doamne
Prin sangele-Ti varsat, Doamne
Sa pot privi inspre Tine!

Sterge Doamne, vina mea
Sa pot privi spre fata Ta!


Iarta-ma, iarta-ma!
Ma intorc din drumul meu
Iarta-ma, iarta-ma!
Fa-ma de azi copilul Tau!

Atinge gandul meu, Doamne
Sa aleg mereu, Doamne
Ceea ce-i sfant si valoros
Unge ochii mei, Doamne
Sa pot vedea cu ei, Doamne
Drumul ce duce spre Hristos!

Sterge Doamne, vina mea
Sa pot privi spre fata Ta!


Azi ma-ntorc de la pierzare
Si caut Doamne, fata Ta
Primeste-ma, o, Doamne mare
Primeste-ma, nu ma lasa !

Iarta-ma, iarta-ma
Sfinte, Tata, Dumnezeu
Iarta-ma, iarta-ma
De astazi sunt copilul Tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.