joi

Domnul m-a ales

In ceasul de nevoie
Lumina fetei Tale sa rasara Doamne peste noi
Doar Tu dai mangaiere
Si multa bucurie celor care in Tine se incred.

Domnul m-a ales, Domnul m-a ales
Si ma aude cand Il chem pe El
Chiar de nu pot sa-nteleg planul Sau ceresc
Un lucru stiu, in bratul Sau voi fi pe veci.


Ma culc si-adorm in pace
Caci numai Tu, O Doamne, imi dai liniste
In locuinta mea nu ma tem de noapte
Lumina-mi dai pe cale prin Cuvantul Tau
Spre cer calatoresc.

Ne vom revedea, ne vom revedea
Impreuna la masa Lui vom cina
Ne vom revedea in splendoarea Sa
Cu uimire impreuna-L vom lauda.

Domnul te-a ales, Domnul te-a ales,
Te-a ascultat cand L-ai chemat pe El
Chiar de nu pot sa-nteleg planul Sau ceresc
Eu am nadejdea ca ne vom revedea......
Ne vom revedea....In prezenta Sa.

Un comentariu:

  1. Pace!!Multumim ca ai scris acepta cantares ma ajusta sa meditezi cand is doborata iti multumesc.Domnul sa te binecuvinteze!!!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.