marți

Domnu-i bunatate

Vreau sa le vorbesc celor ce doresc, binecuvantarea Domnului
Sa o capatati de azi va masurati in vorbire, fapte si gand
Si El in schimb va va da pacea Sa, cerul vietii va fi fara nori
Veti cunoaste sfinte splendori.

Domnu-i bunatate, dragoste, dreptate
Mana Sa nicicand nu se va scurta
Pentru cel ce-i sfant si ascult-al Sau cuvant
El a promis comorile cerului, divin.

Trist am fost si eu fara Dumnezeu, binecuvantarea imi lipsea
Dar intr-o zi am spus: te urmez Isus!, parasind al lumii pacat
Si El in schimb mi-a dat har si pacea Sa, am crezut ca traiesc un vis
Cerul slavei mi l-a deschis.

Nu-i un secret vreau bucuria mea la toti din jur sa raspandesc
De cand L-am intalnit nu am mai fost lipsit de iubire, de iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.