joi

E sarbatoare

E sarbatoare si tu ce-ai facut?
Un an se incheie, e-un nou inceput.
Sa ai fericire, sa ai bucurii,
Mereu langa Domnul aproape sa fii.
Iar Domnul sa-ti fie, al tau vesnic scut
Sa mergi prin credinta, sa fii Lui placut.

Da e sarbatoare si pentru cel slab
Pentru cel tare, bogat sau sarac.
Noi stim fericirea, o da Dumnezeu
E zambet in glorie, e zambet si-n greu.
Iar Domnul sa-ti fie, al tau vesnic scut,
Sa mergi prin credinta, sa fii Lui placut.

Da e sarbatoare, iar noi ce-am facut?
I-am dat Lui onoare sau cui am placut.
Am stat langa Domnul, va zice: e drept,
Suntem noi buni oare si mai intelepti?
Iar Domnul sa-ti fie al tau vesnic scut,
Sa mergi prin credinta, sa fii Lui placut.


Da e sarbatoare, iar noi ce-am facut
Un an se incheie, e-un nou inceput...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.