luni

Jertfa de miros placut vreau Doamne

Jertfa de miros placut vreau Doamne
Sa fie ruga mea 'naintea Ta
Vreau spre mine sa-Ti intorci privirea
Doresc o mare preot mila Ta
Iubirea Ta ma tine azi aproape
In inima eu strang cuvantul Tau
Pazeste-mi sufletul de fardelege
Ca voia mea sa fie voia Ta.

Doar Tu esti Dumnezeu
Si vesnic Te voi lauda
Doar Tu esti Domnul meu
Si gloria Ta o voi canta.

Puterea Ta este desavarsita
Esti mai presus de orice muritor
Deaceea gandul meu
Mi-e-ndreptat spre Tine
In orice zi de e soare sau sunt nori.
Credinciosia Ta ma insoteste
De-i calea ingusta sarcina nu-i grea
Caci Tu iubesti o inima smerita
Vin sa-mi las acum mandria mea.

Si in zori ma-ndrept spre Tine
Calea Ta ma invata s-o urmez
Si pas cu pas condu-ma
S-ajung in slava Ta e tot ce-mi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.