luni

Constient sunt Doamne

Constient sunt Doamne bine, daca n-ai fi langa mine
Totu-n jurul meu s-ar narui
Soarele pe cer s-ar stinge, luna ar pieri si-ar plange
Stelele n-ar mai luci frumos
Dar atunci cand esti cu mine, inima de Tine-i plina
Duhul Tau mi-alina-orice dureri
Cu blandete-mi ierti pacatul, stiu ca mijlocesti la Tatal
Acest an poate voi face rod.

Nu-nteleg cata iubire, poti sa ai Tu pentru mine
Nu merit nimic din mila Ta
Eu eram pierdut pe cale Tu cu ultima suflare
M-ai salvat, pe cruce la Calvar.

Ma inchin cu multumire daruindu-Ti pe vecie
Inima, e tot ce mi-a ramas
Vin in sfanta umilinta si Te rog sa-mi dai credinta
Sa-nteleg Isuse, voia Ta
Vreau sa-nvat ce e iubirea si rabdarea si jertfirea
Vreau si eu sa plang la Golgota
Stiu ca-n soapta inserarii vei purta spre largul zarii
Pe acei ce voia Ti-au facut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.