marți

Bucuria mea esti numai Tu

Viata, inima, sufletul, ca multumire Ti le-aduc
Ca esti maret, Tu esti divin, din suflet azi ma inchin
Nimeni o Doamne n-ar putea sa te scoata din viata mea
Bucuria mea esti numai Tu, Tie ti-am dat sufletul.

Bucuria mea esti numai Tu, desfatarea sufletului meu
Tie ma inchin, Tie Domn divin
In fiecare zi cant glorie, in fiecare zi Tie ma inchin
Tu esti bucuria mea, Domnul meu esti stanca mea
Esti stanca mea.


In nimeni altul nu e mantuire, si-n nimeni nu e tamaduire
Numai in jertfa Lui, in jertfa Mielului
Prin ranile Lui suntem mantuiti, prin ranile Lui tamaduiti
Cheama-L in sufletul tau, cheama-L cand iti este greu.

Ranile Lui ne-au mantuit, bratul Sau ne-a izbavit
In El avem iertare, in El avem vindecare
Cheama-L in sufletul tau, cheama-L cand iti este greu
El e bun si va veni, sufletu-ti va izbavi
Iti va izbavï.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.