luni

Sapat in palmele Tale


Cand eu am aruncat cu pietre
Tu din painea Ta mi-ai dat
Cand rani adanci Ţi-am facut,
Tu m-ai vindecat
Ce dragoste, ce dragoste !
Cand la Golgota m-ai primit cu mainile-ntinse!

Sunt sapat in palmele Tale
La Golgota am primit iertare
Pacatul meu Te-a rastignit
Vina mea Te-a biciuit
Iar Tu  pe cruce cu dragoste m-ai primit.


Cand eu Ti-am adus rusine,
Tu m-ai infiat
Cand eu Te-am dat la moarte,
Doamne viata Tu mi-ai dat
Ce dragoste, ce dragoste,
Cand la Golgota m-ai primit cu mainile-ntinse !

Sunt sapat in palmele Tale
La Golgota am primit iertare
Pacatul meu Te-a condamnat
Fruntea cu spini Ti-a-nsangerat
Iar Tu pe cruce cu dragoste m-ai iertat.


Cand eu Ti-am dat otet si fiere
Apa vie mi-ai drruit
Cand spatele Ti-am intors,
Chiar si-atunci Tu m-ai primit
Ce dragoste, ce dragoste
Cand la Golgota m-ai primit cu mainile-ntinse !

Sunt sapat in palmele Tale
La Golgota am primit iertarea
Pacatul meu Te-a lovit
Vina mea Te-a ranit
Iar Tu pe cruce din dragoste Te-ai jertfit!

2 comentarii:

  1. pace te rog daca poti sa adaugi la primul refren "pe cruce" mersi mult

    RăspundețiȘtergere
  2. o so cant de paste cred ca nu pot sa promit

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.