miercuri

Sa fie furtuna

Sa fie furtuna si valuri si ploi,
Sa fie cutremure boli sau razboi, 
Chiar muntii inalti de s-ar clatina 
Cu Domnul nicicand nu m-as ingrijora .

Sa vina chiar ape in puhoaie vuind
In Domnul meu am izbavire oricand 
Chiar focul incins cu-a lui aprig cuptor 
Cu Domnul eu sunt biruitor .

Sa fie chiar seceta, tot de-ar seca
Si roada pamantul de nu si-ar mai da, 
Multimi de popoare de-ar navali 
Cu Domnul scutit de primejdii as fi .

Chiar serpi, scorpioni sau naparci de m-ar musca 
Si chiar nestiind ceva de moarte eu as bea
Chiar Iadul intreg impotriva de mi-ar sta 
Nicicand El nu ma va lasa.

Isuse mereu ma incred 
Si in toate prezenta ta sfanta o vad 
Te port neincetat in suflet si-n gand 
Caci stiu ca din slava Tu vii in curand .

Ajuta-mi credinta mereu s-o pastrez 
Si sus pe turn ca strajer sa veghez
In mana Ta, Doamne, m-am incredintat
Tu esti al meu sfant Imparat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.