sâmbătă

Orbul Bartimeu

Ca orbul Bartimeu odata
Stateam ades si ma rugam
Sa te atingi Isus de mine
Cu ochii mei sa pot vedea.

Iti multumesc Isus, Stapane
Caci inspre mine te-ai oprit
Si din scuipat ai facut tina
Si vindecare am primit.

O, de-ai fi ascultat multimea
Poate nu te-as fi cunoscut
Caci te-mbulzea, iubite Mire
Iar eu nu puteam sa Te-ating.

Dar esti Acelasi ca-n vechime
Care Te-nduri de cine vrei
Noi ne-am schimbat, nu Tu Isuse
Din vesnicie esti la fel.

Eram Isus, strain in lume
Caci fara Tine eu traiam
Dar mi-ai vorbit bland, cu iubire
Vino ca azi Eu te-am iertat!

De-atunci, de ani si ani de-a randul
Noi Te rugam sa ne sfintesti
Ca sa cinam cu Tin la masa
In Tara Sfanta-n veci de veci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.