sâmbătă

Isuse, Numele Tau Sfant

Isuse, Numele Tau Sfant
Mi-e viata-n fiecare clipa
Ca sa ma-nalt de pe pamant
El mi-e indemn, avant si-aripa.

Numele Isus, Isus e-ntregul har
Frumusetea Lui e fara de hotar
Dumnezeu intreg prin El imi e adus,
Binecuvantat sa fii in veci, Isus.

Isuse, Numele Tau drag
E taina care-mi da putere
Sa-nfrang ispitele sirag
Si valurile de durere.

Isuse, Numele TAu scump
Mi-e dragoste si odihnire,
Si lanturi de-ntuneric rup
Cand caut in el adapostire.

Isuse, Numele-Ti frumos
Intrece orice cunostinta
Prin El mi-aduci tot cerul jos
Si noi puteri de biruinta.

Prin Numele Tau stralucit
Am tot si  azi si-n vesnicie
Ma-nchin, Isuse,umilit
O, slava, slava, slava Tie.

2 comentarii:

  1. Pe data de 12 iunie, am poposit în Biserica Penticostala nr.2 Aiud, serviciul de închinare din această seară, a început cu această minunată cântare, care mi-a intrat la suflet ca un balsam, fiind cântareţ creştin, slujind împreună cu un grup de tineri, am căutat această cântare şi am găsit-o, Slăvit să fie Domnul pentru că ai postat textul aceste cântări pe acest sitte. Fi binecuvântată S.Mădălina, Domnul să îţi dea sănătate să mai postezi astfel de cântări de laudă pntru Slava Domnului Isus, a cărui slujtori suntem,,,Amin !

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.