luni

Ma gandesc la ziua ce-a trecut

Ma gandesc la ziua ce-a trecut,
La ce-am facut cu ce am avut,
Timpul meu in ce l-am investit,
Pentru ce anume am trait?
Mi-ai dat suflarea ca un dar,
Din iubirea-Ti fara de hotar.
Dar adeseori am risipit
Timpul scurt pe care l-am primit.

Ziua de azi se va sterge,
Va fi un "ieri" cu regrete de n-am sa invat valoarea sa-I cunosc!
Doamne,arata-mi ce conteaza cand fata mea lumineaza,
Sa Te-onorez prin viata ce-o traiesc, vreau s-o pretuiesc!


Timpul nu se-ntoarce la ce-a ramas
Trece in ritmul propriu,fara glas,
Doar intelepciune imi doresc,
Viata mea sa nu o risipesc.

Ziua de azi se va sterge,
Va fi un "ieri" cu regrete de n-am sa invat valoarea sa-I cunosc!
Doamne,a rata-mi ce conteaza cand fata mea lumineaza,
Sa Te-onorez prin viata ce-o traiesc!


Vreau s-o pretuiesc, vreau sa Te-onorez
Vreau sa inteleg o, Doamne, cum sa rascumpar vremea!
Fii puterea mea, schimba mintea mea!
Vreau de-acum ca toate sa le pun in slujba Ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.