joi

Colindul mamei

Si astazi imi aduc aminte, de povestea de demult
Cum mama imi spunea, ca Mesia s-a nascut
Aud si azi vocea ei, cum canta atat de duios
In colindul ei spunea, s-a nascut Hristos.

Cu atata pasiune despre Domnul colinda,
De sfanta bucurie fata ii stralucea
Si de-atunci in inima mea a ramas colindul sfant
De atunci pana azi, cu mama cant.

S-a nascut Isus Hristos ce bucurie,
S-a nascut Isus Hristos Domnul Sfant,
S-a nascut Isus Hristos ce fericire,
S-a nascut Isus Hristos pe pamant.

Afara era frig, cadeau fulgi de zapada
In casa era mama, cu inima ei calda
Imi placea s-ascult colindul, colindu-l ei frumos
Cum canta cu bucurie, s-a nascut Hristos.

Vocea ei ca de inger despre Domnul imi vorbea,
Ca-ntr-un staul, intr-o iesle, s-a nascut Hristos Mesia
Si de-atunci in inima mea a ramas colindul sfant
De atunci pana azi, cu mama cant.

Multe ierni au trecut, anii au zburat s-au dus
Si azi o vad pe mama, ridicand privirea-n sus
Multumind lui Dumnezeu pentru darul pretios
Ca-ntr-o iesle-n Betleem, s-a nascut Hristos.

Cu vocea ei plapanda, imi spunea ca intr-o zi,
Vom fi iar impreuna, ca o stea vom straluci
Si de-atunci in inima mea a ramas colindul sfant
De atunci pana azi, cu mama cant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.