luni

Nascut sa nu mor niciodata

Strain si calator prin lumea veche
Ma-ntreb adeseori o, Domnul meu
Cand voi gusta dorind a Ta iubire
Un zambet senin pe chipul Tau.
E-asa de multa moarte si ocara
O, Doamne vreau sa zbor mai sus de cer
Sa fiu cu Tine viata mea intreaga
Sa pot sa inteleg al Tau mister.

Caci m-am nascut sa nu mor niciodata
Cu Tine Doamne vreau sa ma unesc
Sa port in mine vesnicia toata
Si-ngenunchiat sa-Ti spun cat Te iubesc.

Mai sus de stele, Domnul meu cu Tine
Voi colinda intreaga lumea Ta
Si lacrima si dorul va apune
Vor fi cuprinse de iubirea Ta.

Si aripi de speranta am in mine
Atunci cand drumul este greu
Orice-ar veni viata mea-i in Tine
Ai inviat si Tu, voi invia si eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.