vineri

Ca cei trei tineri

Ca cei trei tineri ce se-aflau in incercare,
Ma aflu-n fata Domnului pus pe cantar
Si de ma plec sa ma inchin cu disperare,
Amar voi vinde mantuirea ce imi dai.

Cum sa iubesc eu idolii deserti din lume?
Cum sa m-aplec in fata lor sa ma inchin?
Caci doar in Tine Domnul slavilor senine,
Eu am aflat harul iertarii pe deplin.

Cand Domnul ma trimite grabnic in lucrare,
Eu ca si Iona ma impotrivesc fugind
Si de nu-s oamenii sa ma arunce-n mare
M-apasa-o mana buna si m-antorc gemand.

De ce s-ascult de glasul crud ce ma opreste?
Sa nu lucrez  cu ceea ce Domnul mi-a dat?
De ce sa-ngrop talantul care straluceste?
Si sa aduc cu bucurie alt talant.

Ca si Estera minunata-mparateasa,
Ce si-a salvat poporul de la anti chin
Sunt pus sa strig la Domnul pentru-a Sa mireasa
Caci si-astazi sarpele inteapa cu venin.

De  ce sa stau nepasator privind prin viata?
De ce sa-mi plec grumazul sub amarul jug?
Cand am un Dumnezeu ce este stea in viata,
E mangaiere si alin in greu zaduf.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.