sâmbătă

O raza de lumina

O raza de lumina sfanta
A coborat si astazi peste chipul meu
Si-n inima eu am speranta
Caci ma iubeste Dumnezeu.
Raze de lumina se-ascund
In ochii blanzi ce ma privesc din cer
Privirea mea mi-o-nalt spre Tine
Invaluit de-al Tau mister.

O bucurie nesfarsita
Ma face astazi sa traiesc
Si-n inima eu am speranta,
O, Doamne,Sfinte, te iubesc!
O bucurie nesfarsita
Ma face astazi sa traiesc
Si-n inima am pace
O, Doamne,Sfinte, te iubesc!

Mi-e dor de Tine Tatal meu
Mi-e dor de-a Ta imbratisare
Cand voi simti ca-s fiul Tau
Si Tu mi-ai fost a mea salvare.
Clipa de clipa, pas cu pas
In suflet am sperante
Ma las condus de al Tau glas
Cu Tine Doamne am biruinta.

M-asteapta o vesnicie cand
Cu Tine voi canta Iubire
Si cu Isus voi fi mereu
Pe culmi de fericire.
Ma-steapta o vesnicie cand
Cu Tine voi canta Iubire
Si cu Isus voi fi mereu
Pe culmi de fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.