duminică

Tu numeri pasii vietii mele de pribeag

Tu numeri pasii vietii mele de pribeag
Pe acest pamant pe acest meleag
Lacrimile ce-au prelins pe obrazul meu
Sunt stranse si adunate in cerul Tau.

O Doamne! Ori de cate ori ma tem
Eu ma incred in Tine
Eu ma incred si Te voi lauda mereu
Ca esti mereu cu mine.


Tu imi dai casa scap de tot ce-i rau
Si acolo in cer la Tine
Nu voi avea nimic din tot plansul meu
Nici lacrimi,nici suspine.

Ce pot sa imi faca niste oameni
Ce nu Te stiu pe Tine?
Cat de milos si cat de bun
Ai fost Isus cu mine.


Caci de la moarte sufletu-mi'ai izbavit
Si ai pus nadejdea in mine
Si de intuneric si de groaza m-ai ferit
Sa umblu doar cu tine.

Caci pasii vietii mele de pribeag
Eu vreau sa-i port cu Tine
Si tot umbland cu Tine asa mereu
Sa ajung in cer la Tine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.